Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 20 november 2007

Av Denise Julietta - 20 november 2007 20:05

Minnena med denna låt är helt underbara och samtidigt vill jag bara gråta när jag hör den.. så många känslor och händelser runt den! den är tillägnad en väldigt speciell person som jag saknar massor!

Av Denise Julietta - 20 november 2007 15:34

Hejsan!!


Igår efter jag hade bloggat så sprang jag på affären och satte mig i sängen och kollade på tv, då ringde syrran.. så jag kunde inte se på nå tv.. snackade på med henne skitlänge.. sen ringde jocke för jag sa att jag inte ville smsa.. han lyckades övertala mig att jag skulle komma dit och umgås med honom efter en del om och men.. tog bussen dit och vi kollade på tv och snackade en massa.. vi såg nog ut som 2 freaks när vi kollade på pokerfejs, haha båda va värsta inne i programmet :P sedan skjussade han hem mig typ halv 12 och jag satte mig vid datorn ett tag innan jag gick och la mig...


Idag så har jag varit och serverat på aveny igen, jag och malin har fått göra allt själva ;) våran handledare kollade bara till oss lite och så.. vi hade typ 100 gäster och vi klarade det med no problemas :P måste bara säga att malin måste vara den roligaste man kan jobba med :) vi har skitkul ihop :) och jag då, måste vara den klantigaste som finns :P spillde sås över hela mig 2 ggr idag :P haha!! tur vi har svarta skjortor så att det inte syns :P när vi hade slutat så gick jag till altinska en sväng och hämtade mina gamla serveringsskor eftersom att jag har fetaste skavsåren på båda fötterna nu :( och sedan åkte jag hem.. nu ska jag kolla om jag kan hjälpa mamma med maten.. later folks! :)


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards