Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 19 november 2007

Av Denise Julietta - 19 november 2007 18:24

Första singeln från nightwishs nya album.. jag tillhör dom som tycker att den nya sångerskan är riktigt bra! hon kan inte jämföras med den förra, men jag tycker hennes röst passar bättre in i musiken, faktiskt ;)

Av Denise Julietta - 19 november 2007 17:50

Hejsan igen!!


Har varit en ganska intressant dag idag.. åkte ner till stan och mötte malin när jag hade bloggat, sa hej då till mamma som åkte samma buss som mig och sedan skulle hon ner till sthlm och kolla på peter lemark(?) jag träffade gill på navet också, sa hej och hej då till han innan jag och malin traskade upp till aveny.. fick kläder och så och sedan dukade vi la estada eller vad den heter.. frukostmatsalen i alla fall.. när vi hade gjort det käkade vi lunch.. jag gjorde min vanliga blandning av isterband och palsternacksmos, fast dom skrek högt sist jag gjorde det.. man ska äta stuvad potatis till isterband och palsternacksmoset är till fisken :P men jag sket i det! gott va det i alla fall.. eller man kan äta en halv isterband innan man bara vill spy på det! när vi käkat gick vi upp igen och bara väntade på att matgästerna skulle komma.. stog och skvallrade lite om dom andra i personalen med moa, som jobbar där, och berättade för malin vilka dom i köket va.. sedan kom gästerna och vi fick servera, gick finemang jämfört med vad jag trodde det skulle göra! ;) inte ett misstag och jag kunde ta 4 tallrikar :D nöjd! hehe! när dom käkat klart så dukade vi av och gick ner och käkade glass och drack te, mums :) gick upp och gjorde klart och diskade och sedan fick vi gå hem :D sköna arbetstider, 10- 2 halv 3 :D jag och malin drog ner på stan en sväng och kollade på skor och annat och jag köpte mig nya ljus eftersom jag redan eldat ner dom jag hade och så köpte jag en brynskugga.. no more pennamålade ögonbryn! ;P ser så jävla fejk ut, men har man blonda ögonbryn så måste man ju göra ngt åt dom :P jag hade så ont i fötterna så vi tog varsinn buss hem runt 3 tror jag.. sen dess har jag bara suttit här, I GOT NO LIFE! och käkat.. så nu vill jag bara spy, mår skitilla! :( måste kila på affärn nu innan ncis börjar.. chao!

 Love/DeniseN


Av Denise Julietta - 19 november 2007 09:17

Hellu!!


Nu sitter jag här ett tag innan jag ska åka på praktiken.. är fett nervös! jag har bara serverat på skolan förut, men jag hoppas det kommer att gå bra! men min yra hjärna kommer väl bara sabba allt som vanligt :P sällan det händer? nope!


igår så följde jag endå med mamma ut och knäppte lite kort, fett kallt va det så jag gnällde hela tiden och mamma vart så less så vi va bara ute ett litet tag.. sedan när jag kom hem så kollade jag runt på vad vi ska göra i london, hittade en del kula saker vi ska göra :D sen så tog jag ett VARMT bad, skönt va det!! fast jag höll på att svimma när jag klev upp :/ käkade en god paj till middag och satt och hoppade i soffan när jag kollade på hästhoppning, fett spännande omhoppning va det! :P hehe! jag kände mig som en fanatiker :P sen så slöade jag i soffan typ hela kvällen.. sydde upp ett byxorna också, tog fan 1½ timme, man är ju grymm på att sy för hand :S haha! kunde inte somna och låg och filosoferade alledes för länge sedan, men tog fram en bok och läste lite och sedan somnade jag som ett barn.. :)


Men nu måste jag kila så jag hinner med bussen!! Later!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards