Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 23 november 2007

Av Denise Julietta - 23 november 2007 21:15

Jag är så glad men endå så ledsen.. det du sa nyss fick mig nästan att börja gråta, av glädje!

Av Denise Julietta - 23 november 2007 15:33

Hejsan!! :)


Nu har jag nyss kommit hem från ännu en dag på Aveny, lika kul som vanligt! men har fan varit jobbigt idag! helt slut i händerna och fötterna nu!


Ja, igår då? efter jag hade bloggat så ringde syrran och sa att vi skulle åka till birsta city, förlåt, men jag hade glömt det.. men eftersom jag endå inte skulle göra något annat så bytte jag om och gav katterna mat innan carro kom.. väl i birsta så gick vi och köpte en julklapp till syrrans kille per och sedan käkade jag hamburgare eftersom jag inte hade käkat ngt innan vi åkte.. sedan bjöd carro mig på en glass på draken, så jäkla gott! efter det så gick vi runt och kollade efter en till sak till per, men vi hann inte leta klart, för han ringde och sa att han va klar på dom nya affärerna och kom och mötte oss.. vi åkte ner på dom nya affärerna brevid ica maxi, djuraffären och skopunkten.. jag gjorde en deal med per så jag fick ett par skor för 100:-, rätt nöjd! sånna jag ville ha, inte riktigt, men dom va jättefina! sedan följde jag med dom och handlade på willys, jag gav carro en riktig lektion i vad som är bra och dålig mat, hon måste ha blivit lite less på slutet! sedan vi varit där så skjussade dom hem mig och jag satte mig vid datorn och snackade lite med dennis.. och som vanligt så orkade jag inte snacka med honom så länge som jag har lovat honom, jag la mig och kollade på tv istället, och han vart sur.. haha! jag somnade framför tv:n ngn gång senare :P


Idag så har jag jobbat, som jag skrev däruppe, pappa kom och hämtade mig imorse och skjussade mig.. gick och bytte om där och sedan gick jag ner till lobbyn och skulle vänta på malin, men hon och micka satt redan där.. vi snackade lite innan vi gick upp och malin bytte om.. vi gick och jobbade, det tog mycket längre att duka matsalen än vanligt för det va andra praktikanter där också, som inte va sådär jättepigga på att ens snacka med oss.. snacka om högfärdiga! så jag och malin satte oss och vek servetter istället och sedan gick vi ner och käkade.. gästerna kom och vi fick springa arshlet av oss, eftersom alla kom typ samtidigt och vissa vart fler än dom bokat och massa shit.. dom nya tallrikarna gör så att händerna nästan ramlar av också! skittunga! men det gick väl bra tillslut.. vi gick och diskade och hade "diskotek" idag igen :P sedan slutade vi och gick ner på stan.. vi båda hade ont i fötterna så vi gick och köpte dricka och satte oss och snackade och kollade på folk istället.. tog typ kvart över 3 bussen hem.. nu får man väl bara vänta på att mamma ska komma hem och laga god mat, som hon alltid gör på fredagar :) och man kan ju undra om man ska hitta på ngt ikväll.. lär ju bli till att somna i soffan tidigt :P jag är rätt trött! Aja, men hej så länge!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards