Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 7 november 2007

Av Denise Julietta - 7 november 2007 20:57

Nemen hejsan, är du här och snokar nu igen? Tyvär, jag har inget smaskigt att meddela :P


Började på nya praktiken i måndags, är på lasses matstuga 2 veckor nu innan jag gör dom sista 2 veckorna :D sedan slipper man stå hela dagarna :P har typ skurit en massa saker och stekt massa, i princip uteslutande.. har jobbat 2 dagar med pappas kusin också nu.. hon är trevlig :) alltid lika kul med smeknamnen man får på praktikplatserna, alltid får man något, på matstugan är det "lillhjärtat" :P diskarn kallas kalle, ganska kul historia om hur han fick det smeknamnet :P när han började där kunde dom inte komma ihåg vad han hette, sen blev det svarts-kalle.. yeah, humor på hög nivå..


idag har jag varit på uttagning till hårmodell, kom  inte med.. måste ha haft för kort hår, för dom som vart uttagna hade alla långt hår.. men hon va konstig hon som tog ut dom, för hon sa att man inte skulle ha mycket färg i håret, endå tog hon ut vissa med massa färg i håret :S men dom kommer bli så fina tjejerna :)


Nu sitter jag här i byxorna min vän sa åt mig att ha på mig, så att alla ska veta vem jag tillhör, haha! går väl bra så länge jag är hemma, men sorry, skulle aldrig visa mig ute med ditt namn på röven :P haha! det är top model på tv:n, men just nu är det paus, så jag kan passa på att skriva lite ;) uppdaterar så sällan nu, men vafan, jag kan inte skriva lite! så jag skjuter på det hela tiden :P hehe.. ska snart tvätta av mig sminket och gå och lägga mig, och hoppas på ett lika sött godnatt sms som igår :) och jag vill bara tillägga att jag hatar när folk läser min blogg för att ha ngt att gå och sura över, jag lägger mig inte i vad du gör och vilka du umgås med, så snälla, gör desamma! och gå inte omkring och tro att när du fått folk att träffa varandra, att dom inte ska börja snacka :S Nä, nu börjar top model igen, ska kolla ;) hej då!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards