Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg under januari 2009

Av Denise Julietta - 1 januari 2009 19:11

Hejsan! Ja, det finns ju inte mycket att tillägga om gårdagen efter punklistan. Det blir så jävla mycket att skriva om jag ska skriva om hela kvällen för ni vet ju hur jag skriver? Imorse vaknade jag av att emma smsade mig och sedan kom tommy hit så jag klev upp och fick skjuss av honom hem till dom. Jag och emma har suttit och snackat hela dagen om gårdagen, nu finns det inget annat att göra än att skratta åt det och vänta på att polisen hör av sig :) Jag tror jag ska ta och pallra in mig i duschen nu så jag blir människa igen, jag har ju sagt att jag ska komma bort till emma och tommy igen sen så.


Nu är det nytt år och nya mål som gäller, denna gång tänker jag hålla det.. Det som varit det har varit och jag bryr mig inte ett skit om det längre. Jag har massor att se fram emot. Bland annat så fyller jag 18 om 3 månader, jag har jättelång praktik, jag tar studenten och allting kul runt omkring det, jag tänker ta körkort innan året är slut (jag har inte ens börjat övningsköra så önska mig lycka till) och jag har lärt mig att man inte ska bry sig så mycket om vad andra tycker för jag är den jag är. :D


Gott nytt år

Av Denise Julietta - 1 januari 2009 03:16

Dagen sammanfattad i punkform:


*Vaknade alledes för sent.

*Stressa runt på stan för att hitta nyårsklänning

*Massor med strul för att tommy och emma skulle få sina pengar, höll på att åka fram och tillbaka i typ en kvart.

*Åkte långt som fan ut i skogen och hämtade alkohol

*Hem och duscha lite snabbt

*Käka makaroner och ketchup till middag, vilken nyårsmiddag jag lyckades laga ;)

*Flänga runt till matfors-vattjon-stan för att köpa cigg

*Äntligen iväg till Hassela, väl där helt dött!

*Höll på att krocka med en bil som körde av vägen med en jävla fart påväg från Hassela, visade sig att det va exets mamma. (SKADEGLÄDJE!!)

*Åkte till hamnen på 12-slaget, käkade först mat på max.

*Åkte ut till Alnö, där spårade allting ur. Slutade med att polisen kom, jobbigt!

*Matfors, lämna av Henke.

*Hem till tommy och emma ett tag, sedan hem. Nu snart- SOVA!!

Vart i alla fall en billig kväll ;)

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards