Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Denise Julietta - 9 januari 2009 23:28

Hejsan... Igen. Jag har tråkigt och är inte ett dugg trött, tv:n bjuder inte på någonting bra och det är en enda människa vettig nog att prata med inne på msn. Tänkte lägga mig och kolla på lite o.c men eftersom jag sällan somnar före klockan 2 så tänker jag dra ut på filmtittandet så länge som möjligt för jag orkar inte ligga i min säng HELA tiden. Efter jag hade bloggat sist så körde mamma in mig i köket och sa åt mig att laga mat, det va ju snällt när jag inte va nå pepp. Men efter lite fundering, kikande på internet och lite mer fundering så kom jag på precis vad jag skulle göra, och då kunde det inte bli annat än himelskt gott! Det blev helstekt fläskfilé X2(en kryddad med timjan, paprika, salt och peppar och en kryddad med sumak och pulbiber[turkiska kryddor]), hasselbackspotatis och någon god sås som mamma gjorde. Till efterrätt vart det glass framför Let's Dance, myskväll :) Nu känner jag att min axel börjar göra ont igen, damnit! Nu blir det sängen i alla fall, natti! Denise

Av Denise Julietta - 9 januari 2009 15:21

Hejsan! Nu sitter jag här igen och magen dödar mig snart, vad är det för fel på den igentligen? Har inte sovit särskillt mycket i natt kan jag lova, kunde inte somna förräns vid 2-3 och så ringde väckarn 05.45, kul! Vid 6 kom jag ur sängen och gjorde mig klar för att ta 7 bussen till stan. Därifrån bar det av till Liden för grundskolebesök, snacka om lam skola, ingen sa någonting nästan och det va ingen som tänkte gå på altinska. Vid halv 12 tror jag va vi nere i stan igen så vi gick en sväng förbi Altinska och pratade med Lasse innan jag tog bussen hem. Pappa och Kerstin kom förbi och lämnade av ett brev från polisen angående nyår, mer än så behöver inte nämnas. När mamma kom hem så tvingade hon med mig på en promenad, så vi har väl varit ute i minst 1 timme i alla fall. Det va så skönt, hade hon inte tvingat med mig så hade jag aldrig tränat idag och jag måste ju göra det så. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, får se om jag orkar göra någonting eller om jag ska ligga hemma med morötter, dipp och tv. Mer om det imorrn förmodligen, take care! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards