Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Denise Julietta - 2 januari 2009 20:35

Hejsan! Nu är jag tillbaka i stan igen efter en vecka i töva. Skönt att ha en dator som funkar som den ska, men synd att allting annat bara vill jävlas med mig! Mina idéer funkar aldrig som jag har tänkt, har fått 2 USB-minnen för att jag ska kunna kolla på film i vardagsrummet, med med ena filsystemet på dom så kan man inte lägg in filmer och med det andra funkar inte minnet i dvd:n KUL!


Idag har jag varit en sväng i stallet, Prinsen fick sig en ny frisyr i svans och man, jag tyckte manen såg himla lång ut idag! Vi körde hårt på ridplanen idag, men bara i skritt och trav, det känns verkligen att han knappt orkar någonting nu jämfört med förut. Lika bra att ta det långsamt :)


Nu ska jag gå och mysa ner mig i ett bad med olivolja och bara ligga och njuta av att vara ensam. Take care <3

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards