Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Denise Julietta - 23 januari 2009 14:54

Hejsan! Idag blir det en tidig bloggning, har inte som plan att sitta här ikväll nämligen. Idag så har Lasse styckat en ko på påbyggnaden, så våran första lektion va ju ganska intressant (?) började med slaktarn som kom med kossan, han va lite egen och ville vara med på våran lektion, haha! Lasse styckade den där kon och sedan gjorde vi hamburgare på kött från den, smarrigt! Bilder finns på denisejulietta @ bilddagboken. Det blev en andra lunch på åvik när vi slutade, det va ju så god mat där, chickenbits och ris. Efter det hade vi samhälle, men alla gick hem typ på en gång, jag tror eva insåg att vi endå inte skulle få någonting gjort där. Jag åkte hem och har inte gjort ett skit sedan dess, eller jo jag har tankat hem en massa ny musik igen. Resten av dagen blir det; vila, träna och sedan kanske det kommer lite folk hit, man kan ju alltid hoppas :) Mamma jobbar natten och jag är ju så fruktansvärt mörkrädd så jag hoppas jag slipper vara själv. Nu ska jag kolla på Dr. House. Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards