Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Denise Julietta - 6 januari 2009 21:30

Hejsan! Det är ett jävla bloggande på mig nuförtiden, men det kommer gå över efter imorgon då skolan börjar igen. Jag sitter framför den här jävla skärmen i princip hela dagarna, så det är inte så konstigt att det blir lite bloggande mellan varven. Dagen har spenderats med att rensa mitt musikbibliotek från låtar jag har två eller fler likadana och sedan har jag pulat på med lite annat. Jag har just letat reda på ett recept till mitt prov imorgon, och jag måste bara få säga att vi har världens tråååkigaste lärare nere i köket!! Råvara: benfri kotlettrad (?!) vem fan kommer på den idén? Sen har jag ju varit dum nog att inte bry mig om det förräns nu heller, hade kunnat få till något roligare om jag tänkt till lite tidigare, men det blir nog kanske bra med det här också. Jag återkommer imorgon med hur det gick. Förutom att leta reda på det så har det blivit en massa googlande på frågor som behöver svar, så nu har jag fixat ett stretching-schema till prinsen, skrivit upp lite bra-att-tänka-på saker tills vi ska löshoppa hästarna osv. Ja, som ni kanske listat ut vid det här laget, jag har ingenting att göra på dagarna. Jag satte mig och zappade mellan top model och shear genius ett tag förut, vart har det intressanta i alla gamla program tagit vägen? Har dom blivit sämre eller är det jag som inte orkar med dom längre? I alla fall så kilade jag tillbaka hit lika fort igen, hade planer på att träna lite men jag tänkte om förut när jag bar ner alla stolar för trappen. Bara pulsen ökar litegranna så börjar jag ju tok-hosta och kan knappt andas, så träningen får vänta ett par veckor till. Nu ska jag gå ut och ta mig mitt sista bloss någonsin (kommer aldrig funka men jag ska göra ett nytt försök) och sedan ska jag gå och lägga mig och mysa med någon film. Denise

Av Denise Julietta - 6 januari 2009 01:46

Hejsan! Just nu tror jag inte att mina grannar är så glada på mig. Jag sitter nämligen och poppar den enda musik som får mig på bättre humör när jag är nere. Jag vet varken om det hörs varken upp eller ner, men eftersom klockan är långt efter tystnad kanske jag borde tänka mig för lite mer än jag gör, men vad gör det om 100 år? Jag måste brytna tystnaden på något sätt, ensamheten gör inte direkt någonting bättre, tvärtom så känns allting mer jävligt än någonsin. Dock så fick ett telfonsamtal mig att känna mig lite bättre förut, det sades inte mycket men jag fick lite tankar ur min hjärna. Tog mig också ett bad och skrubbade mig och gjorde hårinpackning förut och det hjälper ju alltid lite när hjärtat känns tugnt :) Klockan är alledes för mycket och jag är inte ett dugg trött, men för att citera låten jag lyssnar på just nu "another night goes by without sleeping, cause' I know that I won't wake up next to you". (Emma, du får kalla mig för hur mycket smörbög du vill nu, det skiter jag i :P) I alla fall så ska jag gå och lägga mig i soffan nu, det börjar bli för mycket känslor här nu.


En av mina depp(pepp)-låtar, den får mig att tänka på en person som alltid gör mig glad men som för tillfället är för långt borta för att prata med. Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards