Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Denise Julietta - 11 januari 2009 20:11

Hejsan! Idag har varit en slö dag, ovanligt nuförtiden? Men faktiskt så har jag valt det själv, jag behöver tid för mina funderingar för att dom någonsin ska försvinna. När jag vaknade imorse så tog jag lite fika och när jag kände att jag kunde röra på mig utan att få mjälthugg efter det så tog jag och mamma en promenad på ca. 1 timme. Det var riktigt skönt väder ute, det började blåsa lite när vi va nära hemma bara. Vi har också hunnit vara och hämta en motionscykel i granloholm, och vi får väl se hur mycket den kommer att användas. Jag som ska gå ner 5 kg till innan 2 april kanske borde cykla på den. Något mer än så har jag väl inte gjort idag, har mest suttit och läst ännu mer om akademisk ridkonst. Jag måste verkligen ta en lektion till snart, så det blir inga cigaretter för min del, den saken är säker! Snart har jag lyckats hålla upp en vecka igen, haha!! Men man kan inte lära sig gå innan man kan krypa. Det va allt för mig, nu ska jag kolla på min stora idol, Gordon Ramsey, hej då! Denise

Av Denise Julietta - 11 januari 2009 11:44

Hejsan! Satt och laddade lite musik från swedish dance chart på www.deejaypromo.com igår. Laurent Wolfs nya låt är nästan lika bra som No stress :)

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards