Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Denise Julietta - 20 januari 2009 23:17

Tydligen va den låten inte så jävla ny, men jag hörde den första gången idag och kom på hur mycket jag saknar mina gamla öron älsklingar Flo Rida och Sean Kingston. Örongodis på hög nivå <3 Dags att tanka ner mer Hip/Hop och Rn'B till min spelningslista nu :D LOVE

Av Denise Julietta - 20 januari 2009 22:48

Hejsan! Nu sitter jag här och klockan är just nu 22.48 och jag borde ha sovit för länge sedan! Jag höll på att somna klockan 20.00, men det tyckte jag va för tidigt och sedan har timmarna bara rullat på. Idag så va det först skola, lyckades inte jobba särskillt hårt på svenskan, men jag hann i alla fall göra klart lite mer än halva uppgiften. Efter det blev det lunch på åvik där vi träffade en av våra mentorer, han sa att han skulle kunna döda dom som stog och smörade sina mackor borta där man tar mackor, fan va roligt det va! Och så tyckte han att det va värdelöst att man inte kunde få lättöl till maten på åvik, för det kunde man minsann få på Hedbergska, välkommen till våran värld säger jag. Sedan på samhälle jobbade vi på om EU, jävla skit påfund alltså! Och Lissabonfördraget, fy fan säger jag! Jag vill vara svensk och inte europé och jag vill att mina barn ska vara svenskar. Tänk er hur Europa kommer se ut om inom en kortare eller längre framtid, det kommer vara ett överstatlig styre från typ Bryssel där dom kommer att sitta och bestämma över lagar osv som kommer gälla i hela EU. Visst, vissa saker kommer bestämmas i respektive stat (ja, sverige kommer inte längre vara ett land, redan nu kallas det stat i vissa sammanhang) men i det stora hela kommer allting bestämmas i bryssel. Hej USE* (*United States OF Europe) vare sig ni vill eller ej.


Nog om det, ingen i våran ålder verkar ju bry sig i alla fall. När vi slutade åkte jag till prinsen och tränade lite i snöstormen. Ridplanen va typ isbana med snötäcke och helt värdelöst att rida i! Prinsen betedde sig konstigt så jag vart väldigt orolig för honom, verkar som han har ont i ryggen. Han la öronen bakåt och lyfte en hov när jag la på sadeln och så ville han inte stå still när jag hoppade upp, idag va det extremt och jag har aldrig varit med om att han gjort som han gjorde idag. Blir inge mer rida för mig på ett tag, i alla fall inte i den där skitsadeln!! Någon som vill ge mig en barbackasadel kanske? :D Vid 5 gav jag mig ut i snöstormen igen och åkte med bussen hem. Det är alltid lika kul att åka buss och lukta häst, hmm. När jag kom hem så blev det mat framför tv:n där jag höll på att somna sedan. Nu blir det en dusch, byta sängkläder och sedan SATC och sova :D Imorrn är en ledig dag, skönt! Natti! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards