Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Denise Julietta - 13 januari 2009 22:16

Hejsan! Just nu sitter jag och tittar ut över stan, den är så vacker från mitt fönster, med alla lysen överallt. Denna dagen har gått jäkligt fort trots att den igentligen har varit seg. Den började ganska jobbigt när en glasskiva föll i backen med världens smäll imorse så jag vaknade och fick världens hjärtklappning för jag vart så rädd. Jag lyckades i alla fall somna om, ett tag, för sedan ringde min mobil ute i hallen, länge och envist men jag orkade inte kliva upp. Jag somnade om igen och efter en halvtimme ringde väckaren, bara att kliva upp. Kom iväg till skolan och har fått ganska mycket gjort faktiskt. På religionen hade vi världens skummaste lektion, tänkte just skriva vad vi gjorde men kom på att det fick vi ju inte. Dom i B klassen ska inte få veta i förväg vad som kommer att hända. I alla fall va det bland det knepigaste jag varit med om. Efter att jag kommit hem har jag käkat mat, syndat med lite godis och cyklat på träningscykeln i 45 minuter. Jag kom hela 2 mil, duktigt för att vara mig men bättre ska det bli!!! Alexandra kom och hälsade på mig lagom till top model började, vi drack te och pratade en massa. Det va så himla kul att träffa henne igen, alledes för länge sedan sist. Nu ska jag se vad dumburken har att erbjuda, byyye! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards