Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Denise Julietta - 16 januari 2009 11:48

Hejsan! Igår blev det inget blogginlägg, jag va så jäkla trött hela dagen! Hade restaurangen på dan, tråkigaste någonsin!! Snacka om att jag blir less på att vissa tar allt jobb och ger mig det tråkigaste och när jag sa att jag ville lägga mina egna tallrikar vart det sura miner. Men hallå? Ska jag bara sitta en hel lunch för att ni tror att ni är så jävla bra? I alla fall så gick ju lunchen förbi utan problem och vi kom iväg ganska tidigt. Det blev hem och vila lite och sedan iväg på ego för att träna. Riktigt roligt träningspass va det! Efter det vart det en sväng ut till töva för att hämta hjälm och täckbyxor innan vi åkte hem för att äta efterlängtad middag. Det blev en tidig kväll, skönt.


Idag så blev det till att kliva upp tidigt igen och börja skolan kl. 8. Vi gjorde en massa desserter på påbyggnaden, ganska kul faktiskt. Lasse gick på möte en halvtimme så vi hade ingen lärare, det är alltid spännande. När han kom tillbaka fick vi städa och sluta. Jag tog bussen hem på en gång, orkar inte med samhälle. Nu ska jag gå och vila ett par timmar sen blir det stan med kicki. Holm ikväll! Imorgon kommer bli mysigaste dagen! :D Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards