Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Denise Julietta - 14 januari 2009 20:59

Hejsan!! Imoese vaknade jag 1 minut innan min väckarklocka skulle ha ringt, den ringde aldrig men däremot så ringde min telefon precis då istället. Det va polisen som ringde, det tog sin lilla tid. Värsta skumma polisen även, men han va trevlig och önskade mig god fortsättning, haha!! När jag hade pratat klart med honom så klev jag upp och åt frukost osv innan jag åkte ner till stan och sedan till stallet. Vart måttligt less när boxen såg ut som crap och tog typ 10 minuter längre än vanligt att mocka! Jag har ingen lust att rida honom just nu eftersom jag känner på han att han inte orkar träna riktigt med mig på ryggen, så idag blev det en tömkörningstur på typ 3 km istället. Det va sjukt jobbigt för mig eftersom jag skulle hålla hans tempo, hålla koll på tömmarna och dessutom backa en massa. Va kul i alla fall för han skötte sig väldigt bra om man jämför med sist vi gick den där vägen. Jag är kär i hästen som står i en hage efter vägen vi gick idag! Det är en nordsvensk hingst och han är hur fin som helst! I alla fall fick jag stressa som ett djur när vi kom tillbaka eftersom allting tog sån tid idag(varför?) men jag hann i alla fall till bussen. Pratade med emma hela vägen ner till stan om lite allt möjligt. När jag kom hem så gjorde jag mig lite fika eftersom magen skrek mat! Sedan dess har jag bara legat på soffan, lagat mat och legat på soffan. Jag vill gå och lägga mig nu så jag somnar, men då kommer jag bara ligga och vrida på mig så jag somnar ännu senare än vanligt. Äh, blir väl soffan igen nu då, so long. Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards