Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Denise Julietta - 19 januari 2009 22:05

Hejsan! Nu är jag hemma igen. Ska bli skönt att sova i min egen säng i natt, tror jag i alla fall? Helgen har varit skön, kanske inte som vi trodde den skulle bli men ibland blir det inte så och jag klagar faktiskt inte. I fredags så gick jag och kicki på stan ett tag innan vi åkte upp till henne och åt 3-rätters middag, riktigt gott! När vi nyss hade dukat av trillade det in folk som tydligen tyckte dom skulle komma dit, det blev lite krångligt eftersom bordet va nylackat och kickis föräldrar va hemma. Vi drog och kickade igång skotern och åkte bort till en killes garage där alla samlade istället. Vi satt där ett tag tills tobbe fick för sig att köra på fyllan vilket slutade med en tur ner i diket, smart! Vi sket i dom, eftersom allting kändes så onödigt när en av dom faktiskt va nykter, och drog till en jaktstuga istället. När vi kom dit va det typ 4 plusgrader endast. Jag va så jävla trött så jag somnade ett par timmar, fan vad jag frös när jag vaknade! Det va i alla fall typ 10 grader varmare, men det är förjävla kallt det också kan jag lova! Vi tog och åkte hem vid typ 7 på morgonen, och det blev typ 2 timmars sömn innan vi klev upp igen.


Naturligtvis så låg den som bestämde halv 10 och sov till typ klockan 10, måttligt tröttsamt! Vi kom i alla fall iväg med skotrarna till hullsjön vid 11 eller nåt. På vägen gick våran väska upp och en mössa och min kamera åkte ur, men finns det ett ställe med ärligare människor än holm? Det tog inte lång tid alls innan både mössan och kameran va tillbaka för folk hade hittat det på skoterspåret :D Det va inte alls mycket folk på skoterträffen, mest bara vuxna så vi blev inte kvar länge. Det blev till att åka tillbaka till holm och sova bort dagen istället. Vi slog igång hockeyn ett tag och då lyckades motståndarna slå in 2 mål, så vi ändrade och somnade om. När kickis föräldrar kom hem så skrek dom för att vi inte kollade på hockeyn och slog över, det visade sig att timrå ledde och lyckan var fullständig haha! Mycket mer hände inte den kvällen eftersom vissa umgicks med en som varken jag eller kicki tål och några andra gjorde någonting annat? (kickis blogg är inte lika förvirrande).


Igår så va det världens slapp dag. Vi låg i soffan hela dagen och sov bort en stor del av den. Vart några repriser och några filmer och tacos :D


Idag va det skola igen, nytt schema. Vet inte riktigt om jag tycker om det eller ej än. Drycker på morgonen, jobbade med vin idag (eller sov vi?) och sedan hade vi svenska. Kommer bli sjukt jobbigt med svenskan på måndagar, typ 2 timmars lektion. Efter det så hade vi diet och skulle laga asiatisk lax utan recept. Patrik gjorde någon god marinad till laxen och så stekte vi grönsaker och satte i ugnen, vart massa mums! Skulle ha marinerat lite längre men det hade vi inte tid med. Klockan 4 började vi förbereda för öppet hus, och det va ju typ helt kasst? Det kom typ 8 pers som vi snackade med, oj vad kul. Men tiden gick i alla fall och jag fick åka med kim och hennes kille en bit på väg hem, sen ville jag gå resten. Har bara slappat sen dess.. Det är hästhoppning på tv nu som jag sitter och kollar på mellan meningarna. Nu ska jag ägna all uppmärksamhet ditåt, på återseende :) Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards