Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Denise Julietta - 4 januari 2009 14:27

Hejsan! Igår vart det ju som sagt till att åka iväg och vara med emma och tommy, carro och henke va också där. Kände verkligen att jag hade kunnat stanna hemma. Killarna drog iväg och gjorde annat när jag kom dit, så jag, emma och carro satt och snackade lite skit och såg en halv film, tills den började hacka som fan. Killarna kom tillbaka och vi åkte en sväng på stan, men det blev en kort sväng. Carro och henke åkte hem runt 2 kanske, vid 3 skulle tommy skjussa hem mig, men då startade inte bilen eftersom det va svinkallt ute! vi försökte en massa gånger med allt möjligt innan vi gav upp och gick in och spelade lite supermario innan vi gick och la oss. Mamma ringde mig vid halv 8 och sa att hon va på väg så jag klev upp och åkte med henne hem. Så skönt att gå och lägga sig i sin egen säng när vi kom hem, jag hade inte ställt in mig på att inte sova hemma och då är det så jobbigt. Jag vaknade igen vid 1 och sedan dess har jag bara legat i sängen och kollat på tv och suttit här, idag blir det en lugn dag bara. Tänkte försöka städa lite eftersom jag bara behöver vara här i 2 dagar för att det ska vara saker ÖVERALLT! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards