Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Denise Julietta - 10 januari 2009 23:56

Hejsan! Idag har det varit en skön dag, en sån dag som man önskar alla dagar vore. Jag har gjort allting i mitt eget tempo och endå hunnit med en del. Eller, till en början kanske allting gick lite segt, jag vaknade vid 11 och klev upp och gjorde frukost. Vid halv 12 började det en film som jag la mig och kollade på, helt plötsligt så fattar jag inte varför dom gör som dom gör i filmen, efter ett litet tag fattar jag att jag har sovit i kanske en timme. Jag vaknade och somnade om hela tiden tills kanske klockan tre då jag äntligen klev upp och gjorde mig klar för att åka till njurunda. Vi åkte först och hälsade på Anna, Roger och tvillingarna, världens sötaste ungar! Nathalie kunde inte sluta kolla på mina flätor, det va nästan skrämmande så mycket hon glodde på mig, haha! Vi fikade lite med anna och roger och lekte med barnen innan vi åkte vidare till mormor och morfar. Där vart vi bjudna på fika igen och så kollade vi på en massa kort från när mormor, morfar och mamma var barn/unga. Ta mig till 50-talet, jag vill också uppleva det!! Mormor lovade att sy min balklänning, det kommer bli den finaste någonsin! Och helt i min stil, inget sliskigt äckligt glanstyg för min del inte! Vid 9 åkte jag och mamma hem igen och mamma lurade mig till att laga middag, den ormen! Hon smiter ifrån allt för att hon vet att jag är så lättlurad. Hon sa först att hon inte skulle ha någon mat, men sen när hon såg att jag gjorde till mig själv så gick det bra att jag gjorde lite extra så hon också kunde få, och jag kan inte ens få lite massage på axlarna som jag bad om som tack? Jag ska gå in och gnälla på henne nu så hon kanske kan göra det nu istället :) See ya! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards