Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

30/3

Av Denise Julietta - 30 mars 2008 00:54

Hejsan! Nu har jag tid att blogga igen! Sitter på lokalen nu igen, har varit här sen runt 6-7 tror jag.


Jag blev kvar lite för länge på lokalen igår natt, när klockan var halv 4 tänkte jag åka hem, för jag trodde klockan va runt 1 eller något. Men ack vad fel jag hade! Mattias fick skjussa hem mig, fast det bara är ca 400 meter hem till mig, eller kanske lite längre. Jag är så fruktansvärt mörkrädd! Kunde inte somna när jag kom hem, så jag slog igång tv:n och vände på mig, somnade till slut i alla fall.


När jag vaknade halv 12 var det full fart i köket, mamma hade redan hunnit vara ut på IKEA och köpt nya tallrikar för vi hade för få hemma. Jag fick sätta igång att göra melon och skinksallad, skära fisk och lite annat stuff. Mina händer luktar fisk fortfarande fisk förövrigt, USH! När jag va klar fick jag skynda mig att duscha och göra mig klar. Vid 3 kom släkten och jag fick pengar till mobilen, två kockrockar och en hårfön. Yeah, det precis vad jag hade önskat mig! :D Vi käkade massa mat och tårta och vart allmänt tjocka! När jag skulle gå ner till lokalen när alla hade dragit så kändes det som jag rullade fram! Här har vi spelat Battlefield 2, som jag börjar bli grymm på! Och så har vi spelat poker och GH, som jag också börjar få kläm på, men ingen kan klå alex i alla fall som klarar typ en massa låtar på expert. Nu ringde nyss selli upp, han fyller år idag, så grattis till han :) Nu blir det till at hitta på nåt annat.. tjaaaa


Love/DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards