Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Denise Julietta - 19 mars 2008 23:16

Gokväll! Skriver några rader innan jag slår igång en film och sössar. Jag tänkte gå och duscha och se på csi, men jag orkar inte! Det får bli dusch när jag kommer hem från stallet imorrn istället. Det har hänt en del kul saker på sista tiden, men jag känner mig lite anti-blogg just nu, jag orkar helt enkelt inte.


Nu är det lov, och jag ska jäsa som en kanelbulle hela lovet, och kanske försöka vara lite duktig också, typ plugga in lite missade grejjer och röra på mig lite. Det skulle ju verkligen behövas, jag tycker jag har fått lite för mycket lovehandles! Kommer ju knappt upp på hästen nu, det som va så lätt förut! Fast i och för sig, han är 1.70 hög och jag har kortare stigläder nu än jag hade förut, det är ju också en förklaring.


Nu ska jag lägga mig och kika på film och tycka synd om mig själv för mitt sår i mungipan gör så jävla ont! Haha! Natti! Ps. precis 2 veckor till min födelsedag idag.


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards