Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Denise Julietta - 28 mars 2008 23:02

Hej! Nu sitter jag på lokalen, det va ju ett tag sedan sist. Vi lanar starcraft och snart ska jag få spela mitt favvospel quake 1 :D Haha! dom som vet vad det är vet att jag är en nörd :p


Igår bloggade jag ingenting så jag ska dra några rader. Åkte ner till stan 1 timme för tidigt, fan va jag är klantig! Så jag fick dra runt där lite själv och sedan åkte jag upp till stallet. Gjorde en lydnadsbana till Prinsen, och det gick riktigt bra till slut. Knäpphästen hoppade en halvmeter över cavallettisen men annars gick det finemang! När jag kom hem så tog jag en dusch och latade mig hela kvällen.


Idag så vaknade jag av att mamma kom in och sa att hon skulle åka, kunde inte somna om, så jag klev upp och satte mig vid datorn och städade mitt rum. När mamma kom hem fick jag skynda mig att göra mig klar och sen åkte vi ner på stan och käkade lunch på charm. Jag åt skaldjursoppa, mums! Sedan gick vi runt och kollade och mamma köpte jättesöta kläder åt mina favorit tvillingar Nathalie och Lukas, nya sängkläder till mig och massa tjaffs på apoteket. Det vart rätt tugnt att bära till slut. På vägen hem så klev vi av vid eclair och köpte bröd. När vi kom hem så började jag göra tårtan tills imorrn och mamma gjorde pizza som vi åt till middag, MUMS! Vid halv 8 drog jag ner hit till lokalen och har suttit och pratat lite minnen, blivit mobbad som vanligt, spelat massa lan spel och vart till nacksta och uträttat en massa ärenden. Nu måste jag avsluta för nu blir det quake spelande :D Update tomorrow!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards