Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Denise Julietta - 9 mars 2008 23:48

Jag har sagt det förr och säger det igen, Timbaland är kungen!

9/3

Av Denise Julietta - 9 mars 2008 23:37

Hejsan! Söndag igen, skola imorgon, fy vad jag inte längtar efter väckarklockan! Idag så åkte jag till stallet runt 1, i nacksta tyckte jag att det va Diana som svängde ut framför oss, och det va det ju. Vi låg bakom henne hela vägen upp till stallet. Hur ofta händer det på en skala? Jag red på volt med en bom på varje sida idag, prinsen älskade inte direkt bommarna, han försökte hoppa över dom och landade på dom hela tiden. Till slut lugnade han i alla fall ner sig och gick riktigt fint. Mamma knäppte en massa kort, typ 230 bilder (!) Vart en massa kort som man får ta bort, men en del riktigt fina fick hon till. Vid 3 åkte jag hem och tog ett bad, och fy va skönt det va! Försökte plugga lite ekonomi också, men det går trögt, det är inget ämne för mig, massa matte. Sedan klev jag upp och mamma lagade mat, jättegott va det! Sedan vart det sängen och tv:n som gällde resten av kvällen. Bland annat wallander, jag ska inte se på thrillers, jag har sett Wallander mastermind förut och endå satt jag på nålar hela filmen, det värsta jag vet är när folk blir jagade! Paniken utbryter!! Nu ska jag gå och lägga mig, skola imorrn, jobbigt! Då blir det mindre bloggning igen skulle jag tro, synd va? :p


Love/DeniseN

8/3

Av Denise Julietta - 9 mars 2008 00:44

Hejsan! Ännu en tråkig dag har passerat. Imorse vaknade jag runt 9, jag har sovit för mycket den sista tiden! Jag städade mitt rum lite och sedan tog jag en dusch och käkade frukost. Mamma hade världens städnoja, så jag fick se på film till damsugar sus. Kul? Nä! Jag såg på dirty dancing och sedan på en film från när morfar fyllde 60 år, gud va liten jag och syrran och min kusin va! Och alla vuxna va så "unga" och icke stelbenta, haha! Sedan vet jag inte vad jag gjorde, för jag har legat i soffan typ hela dagen, suttit vid datorn litegrann och sprungit en sväng till affären imellan bara. Såg på melodifestivalen förut, hur fan kunde den där tjejen gå vidare? Nordman va fan bästa låten i andra chansen, så bra att den gick vidare! The poodles och  e-type borde också ha gått vidare! Stackars Carola som inte gick vidare, som hennes muskler fick jobba för att hålla det där falska leendet! Fel av henne att skippa mellis nu, det va ju typ över 20 år sedan hon va med första gången, hon är passé nu!!!! Ska bli ganska intressant att se vilken som vinner nästa vecka, dåliga finalister iår tycker jag. Men det spelar ju ingen roll vad man skickar för låt, kommer ni ihåg vilken låt som vann och vilken som blev 2a förra året? Det var verkligen natt och dag! Den som vann va ju en feministisk kampsång, typ ballad. Och den som kom 2a va den där transan, uniersiumpolisen, levande discokulan eller vad han nu va för något från ukraina. Eftersom ni kommer att få höra den som vann förra året i stora finalen även i år så kommer jag inte lägga in den, men 2an tänker jag lägga in i det här inlägget. Han kanske är hur cool som helst, han borde ha vunnit! Som alla vet, vad som helst kan hända! Kommer sverige att få kvala in i år också? Någon som vet? Då kan det ju bli så taskigt att vi inte ens får vara med och tävla, watta shame! Nu ska jag gå och krama min kudde! Natti <3


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards