Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Denise Julietta - 10 mars 2008 18:19

Hejsan! Idag blir det lite tidigare bloggning än det brukar bli, jag har ändå ingenting för mig. Idag har varit en rätt kul dag på skolan, våran projekt och företagande lärare fick oss till och med att skratta MED (!) henne och inte åt henne. Shiet, hon smörar verkligen järnet! Och ja, vi fick skratta idag. Sandras täckning på hur baddräkten hon hade sett vart ganska intressant, liknade mer en snopp än en kropp, haha! När vi slutade där så gick vi och köpte thai mat och käkade på altinska, gott va det och jag är skolans största matvrak tror jag, hua! Sedan hade vi klassrådstid och engelska, då fick fylla i någon enkät om alkohol, narkotika och tobaksvanor då, man blir ju lite rädd när man inser vad man kryssar i för något. Hade prov på bageriet idag också, det gick finemang, men det var nog mest för att vi hade instuderingspapprena och vi satt och snackade med varandra, inte för att det hade gått dåligt annars, men det gick lite för bra. Mycket kunde jag faktiskt själv! När vi va klara fick vi fika, vi fick välja själva vad vi ville ha i frysen, så det blev en drömtårta och en rulltårta som vi delade på, mums! Sedan tog jag bussen till haga och köpte snus och sedan hem. Busschaffören som körde bussen var verkligen värdelös! Han fick inte bussen att åka framåt på navet och när vi väl kom iväg, 8 minuter försenade, så öppnade han inte dörrarna när folk skulle av och bara gjorde fel hela tiden! Jävla busschafför. Nu ska jag ta mig lite middag och plugga lite inför proven vi har i veckan, jag hatar verkligen prov! Kan dom inte komma på bättre sätt att visa kunskaper på, för jag kan inte plugga! Vi får hoppas att jag lärt mig tillräckligt i skolan så jag klarar proven. See ya!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards