Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Denise Julietta - 11 mars 2008 23:28

Glömde förresten skriva att jag blev irriterad när jag kom hem. Det var nämligen en person ur mitt gamla liv som tydligen hört nåt jävla rykte som inte stämmer och frågade om jag hade haft kul när jag "gjort" en sak. Som vad jag vet aldrig har hänt! Jag förstår inte hur man orkar hålla på sådär, jag trodde alla som höll på att sprida rykten och tro på dom va borta ur mitt liv föralltid, men inte fan va dom det! Jag är glad att jag inte umgås med sånt folk längre! Det va allt för mig idag, hej då!

Av Denise Julietta - 11 mars 2008 23:11

Hejsan! Nu är jag tröttis, vart en tuff dag idag, som började mindre lyckat. Efter att ha trängts på den knökfulla 8-bussen kom jag till skolan och fick se lappen där det stog att vi inte hade någon företagsekonomi, kul! Då trodde jag att min dag var förstörd eftersom jag hade klivit upp flera timmar tidigt i onödan. Men eftersom min klass är min klass så gick vi först och fikade i matsalen och sen gick vi till altinska, där satt vi och snackade om allt möjligt och hade trevligt som vanligt. Sedan var det till att traska tillbaka till hedbergska igen, hade svenska. Elisabeth hade genomgång hela lektionen utom en kvart och då skulle vi jobba, men klarar vi det när läraren är borta? Nej! Haha, vi satte oss på led och masserade varandra istället, ovanligt va? Sedan hade vi lunch, så det blev en sväng förbi matsalen och sedan till hemköp, enormt goda bullar köpte vi där, med kräm i. Tillbaka till hedbergska igen och hade storköksteori. Vi ska laga kålpudding imorgon, det luktar satan, så jag tror jag ska ta på mig att göra sallad och bröd istället. Vi får väl se vad amanda och doris säger imorrn, men jag brukar få som jag vill. Sedan va det till att vandra till altinska, vilket jävla vandrande det blir när man går på 3 olika skolor! Vi hade engelska och såg på film, så jävla ful serie att den är bra. Och eftersom jag fick VG på provet behöver jag inte gå på engelskan på fredag, som alla andra som klarade provet, tack karl-magnus :) Sedan var det alkoholhantering som stog på schemat, jag hatar tisdagar för dom är så långa jämt! Vi såg på film även där, om hur man hanterar fulla gäster på krogen. Jag vet inte om jag vågar söka serveringsjobb längre, men jag kommer göra det endå, det blir ju en vana att hantera fulla gäster. När jag sedan åkte hem från skolan träffade jag Henka på bussen, så jävla länge sen man pratade med honom sist! Kul va det att träffa han igen i alla fall, förutom att han påminde mig om en massa saker jag äntligen lyckats förtränga. Det är inte alltid så kul alla gånger faktiskt. När jag kom hem så lagade jag mat och tog det lugnt ett tag innan jag åkte ner till stan och sedan till stallet. Jag tog ut allt spån ur boxen och la in nytt, jag skulle aldrig ha gjort det, när jag va klar så var jag hur svettig som helst! Det är så jävla tugnt att få upp allt blött spån och Prinsens box är väldigt ojämn så man kan inte bara köra ner spaden och ta upp det igen, sällan jag ska hitta hästar med en jobbig box? Ja, när jag äntligen va klar med det efter 1½ timme så tog jag in Prinsen och pysslade med honom och longerade honom en halvtimme, äntligen börjar han få lite kondition! Vid 10 kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem och jag tog en välbehövlig dusch och drack lite vatten som min uttorkade min skrek efter. Nu ska jag gå och krama kudden och se csi, när det nu börjar. Natti!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards