Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Denise Julietta - 21 mars 2008 21:13

Hejsan! Sitter och kollar på let's dance, men nu är det paus, så jag skriver om det här inlägget som jag nyss har skrivit, men eftersom jag har en sån jävla sepe pekplatta på bärbara så försvann det som vanligt. Idag har jag varit på påsklunch hos min syster, fick även påskägg! :) Ska få ett till av mamma sen också, känner jag henne rätt så kommer jag få leta efter det, som att jag inte är för gammal för det nu? Men enligt henne så blir man ju aldrig för gammal för skattjakt, hon hade till och med det på min morbrors frus möhippa(!) Hahah! Är hos mamma nu, åkte hit vid halv 7, har suttit framför datorn och legat i sängen sen jag kom hit. Jag kan ju som vanligt inte sitta eller ligga still på samma ställe särskillt länge. Jag skulle behöva ut och röra på mig, men det är ju så jobbigt! Aja, ska ju i alla fall rida imorrn och på söndag, det är bra då får man ju i alla fall frisk luft. Nu har jag ont i ryggen igen, så jag skriver någon anna dag, tjaarå!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards