Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Denise Julietta - 20 mars 2008 23:15

Tjooosan! Sitter nere på mitt rum i mörkret och tänkte snart gå och lägga mig under täcket och kika på film tror jag. Jag har seriöst sett på samma film i 4 dagar nu, men har inte sett en någon scen 2 ggr, jag somnar varje gång jag ser den.


Idag har det varit en skön dag, när jag vaknade så hjälpte jag kerstin att designa om kenzos blogg, vart faktiskt riktigt fint till slut. Sedan så fick jag skjuss till stallet och red i solskenet, kunde rida i bara 2 tjocktröjor idag, va så himla skönt att slippa jackan! Prinsen gick jättefint tills det sprang förbi 2 travhästar, då fick han nå jävla fnatt och ville ingenting som jag ville. Jävla skithäst! :P


Har varit med mamma på BC också, shoppade födelsedagspresenter åt kusin martin och kusin thea. När jag kom hem så slog jag mig ner i soffan och slöade och har nyss kommit ner hit. Nu blir det till att kolla runt lite till och sedan sängen, natti!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards