Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Denise Julietta - 2 mars 2008 23:29

Just love it! Den riktiga videon har inte läckt ut på youtube än, så jag kan tyvär inte ge er den.

2/3

Av Denise Julietta - 2 mars 2008 23:17

Hejsan! Ännu en vecka är över om 45 minuter, fan va tiden går fort! Snart fyller ju jag år, och snart kan man gå utanför dörren utan att frysa, och snart är det sommarlov. Javisst, jag var väl lite väl optimistisk nu, men endå. Går faktiskt ganska fort nu fram till sommaren, i alla fall kommer det kännas så när vi väl är där och ser bakåt istället för där vi är nu och ser framåt. Imorse vaknade jag av att jag fick ett sms av anki som skrev att jag fick rida idag om jag ville och sedan ringde ange och frågade om vi skulle göra det eftersom hon fick ett likadant sms. Jag orkade inte rida eftersom jag inte va inställd på att jag skulle göra det och visste inte om jag kunde få någon skjuss. Jag klev upp och fikade och kollade lite på vasaloppet med mamma. Sedan tog jag en dusch och sminkade mig och jag och mamma åkte till birsta city, jag hittade ingenting jag ville ha, jag fattar verkligen inte vad det är som är mode just nu! Hittade inga skor heller, som jag verkligen skulle behöva nya, det är typ hål genom sulan på mina stövlar! Får väl lämna in några av dom gamla stövlarna hos skomakarn kanske, dom är ju rätt snygga endå. När vi kände oss nöjda där så åkte vi på hööks och var verkligen ute i sista sekunden, när vi stog i kassan släckte dom till och med ner butiken. När vi kom hem så lagade jag och mamma pizza, hon hade köpt något pizzakit så det va värsta lätt, jämfört med när jag skulle göra pizzadeg mix häromdan. Vi fetade oss framför tv:n och såg på top model. Sedan så vart det sängen som gällde, såg på i en annan del av köping och sedan på wallander. Den slutade nyss, så nu ska jag tvätta av mig sminket och lägga mig och kolla på andra avenyn tror jag. Får se vad jag är sugen på, webbtv har ju ganska mycket att bjuda på. Lär ju somna på en gång endå, är tröttis! Så nu ska jag kila, hej då!


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 2 mars 2008 01:29

Just love it!

1/3

Av Denise Julietta - 2 mars 2008 01:20

Hejsan! Back again.


Idag så vaknade jag runt 12 så jag klev upp och fikade och läste tidningen. Sedan tänkte jag gå ut och gå, men jag ångrade min ganska fort när jag insåg att det vräkte ner snöblandat regn. Så det blev till att tvätta en massa maskiner med kläder och städa lite. Satte upp lite mer affisher på min vägg också, vart inte så snyggt som jag hade tänkt mig men. Vill verkligen göra om mitt rum, men det går trögt, det är så mycket som måste göras innan man kan tapetsera om. Jag vet nästan precis hur jag vill ha det i alla fall. Vid 5 kom pappa hem och hämtade mig och skjussade mig till mamma, så där käkade jag middag och kollade på tv med mamma. Såg på melodifestivalen, synd att fronda åkte ur, jag tyckte om hans låt. Däremot fattar jag INTE hur linda bentzing kunde gå vidare, hennes låt var verkligen skitkass! Efter det såg vi på Pirets of the carabbien död mans kista, jag har sett den förut, men den dög att se igen. Har nyss sett klart på den, så nu ska jag gå och lägga mig och kolla på film tror jag. Lär ju somna snart, men endå, kan inte somna utan film. Imorrn har jag lust med birsta, får väl se om någon vill följa med mig dit. See ya!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards