Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Denise Julietta - 12 mars 2008 17:36

Hejsan! Nu sitter jag här fast jag borde plugga gastronomi som vi har prov på imorrn och företagsekonomi som jag har prov i på tisdag. Men några minuter måste jag ju tillägna min blogg och mina läsare. Idag va det restaurang som gällde på skolan, det va skitjobbigt att åka halv 8 bussen imorse kan jag lova! Jag hade ganska stressigt imorse kan jag lova, alltså på skolan. Amanda skulle göra kålpuddingen och jag skulle baka bröd hade vi bestämt, men först fick jag hjälpa henne att skära kål och kasta det i stekbordet. Sedan tog mitt bröd typ en evighet att göra, eller igentligen inte, men ska man göra tusen saker tar allt tid. Men när restaurangen öppnade kunde jag sätta mig ner och sitta där resten av tiden det var öppet, för jag va köksmästare idag. Allting va cirkus från början, men när jag fick kläm på det gick det bättre. När vi slutade så följde danne med mig på stan och lämnade mitt CV på 2 restauranger, jag ska lämna på fler någon annan dag och nu hoppas jag att jag får jobba på nåt ställe i alla fall! Sedan åkte jag hem och satt här och kollade på lite filmer och sedan käkade jag, sen hamnade jag här igen, tro det eller ej(!) Nu ska jag plugga! :/ Hej då!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards