Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Denise Julietta - 26 mars 2008 21:50

Hejsan! Shiet, vad jag har blivit morgonpigg! Både idag och igår vaknade jag före min väckarklocka, och den va inställd på halv 11. Jag vaknar runt 10 varenda ledig morgon nuförtiden, hade det varit för ett år sedan hade alla tappat hakan!


När jag vaknade så hade jag grymmt ont i ryggen, jag hade somnat med 3 av mina prydnadskuddar som är HUGE plus mina 2 vanliga kuddar. Och jag som aldrig har ont i ryggen annars, så det va ju skönt. Jag satt vid datorn och sorterade lite tvätt innan jag tog halv 1 bussen till stan och sedan kvart i 1 bussen till stallet. Va jättefint väder så jag tänkte att det skulle vara skönt att slippa min enorma stalljacka, men icke sa nicke! Det blåste rakt igenom min tröja och jag frös som en gris, men skam den som ger sig jag kunde ju inte låta det gå ut över prinsen. Vi tränade cavalletti idag, och det gick mycket bättre än det har gjort de andra 2 gångerna vi har gjort det. Han gick riktigt fint över dom, i form till och med. Så det ser ut som att jag ska klara av att hoppa ett par språng med honom när snön är borta. Hans kondition verkar inte bli bättre vad jag än gör, jag vettefan vad jag ska ta mig till. Han är ju trots allt 20 år satt jag kanske ska låta det ta tid. När jag hade ridit klart så kom mamma innan jag hade ringt henne och Anki kom ner till stallet. Så jag skyndade mig att göra klart och stog och snackade lite med dom. Sedan åkte jag och mamma hem, så jag satte mig vid datorn lite och sedan va det middag. Sen har jag legat och kollat på tv och tagit mig en dusch, skönt! Nu ska jag lägga mig och kolla på Fråga Olle, som jag för övrigt kommer att få se live om inte allt för länge, det kommer bli kung! Nu är det bara 9 dagar tills jag fyller år, jippi! På lördag så kommer släkten och då får jag presenter och god mat, kan det bli bättre? :) Nu hör jag att det börjar på 5an, så nu ska jag kila!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards