Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Denise Julietta - 25 mars 2008 21:17

Hejsan! Nu är det paus i House, så jag passar på att skriva några rader om dagen.


Jag åkte upp till stallet med kvart i 1 bussen, och det va sol när jag gick till bussen hemma, när jag tog in Prinsen va det snöstorm, som tur va så snöade det inte när vi red i alla fall. Anki red med mig idag, jag hade lovat att jag skulle ge henne lite tips på vad hon kan träna på. För mig och Prinsen gick det mindre bra eftersom jag skulle hålla koll på honom och hjälpa anki samtidigt, nästa gång blir det från backen.


När jag kom hem så åt vi våfflor, mamma sa att det va våffeldagen idag. Det va mummsigt. Sedan dess har det blivit lite tv och en rolig konvensation på msn med några tokiga människor. Så fort House är slut så blir det en dusch som gäller för mig! Kan verkligen behövas. Nu ska jag röra mig vidare. Ha det så bra!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards