Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Denise Julietta - 6 mars 2008 21:29

Timbaland är kungen, det han har ett finger med i kan inte misslyckas!

6/3

Av Denise Julietta - 6 mars 2008 21:14

Gokväll! Sammanfattning av dagen då. Vaknade och somnade hela tiden imorse, mamma höll på att stöka i köket och jag hörde vartenda steg hon tog tror jag. Klev upp runt halv 12 tror jag och va skitirriterad, stackars mamma. Käkade frukost och tog en dusch, och sedan fick jag magsjuka, fick lägga mig i sängen för att jag inte skulle spy, jobbigt! Pappa kom förbi och lämnade mitt CV och personliga brev som han hade skrivit ut åt mig och sedan åkte jag till nacksta och gick till tandläkarn. Hur fan kan jag ha hamnat hos tandläkarn i nacksta? Tror dom att det är lätt att ta sig till nacksta från töva eller, jag hade gärna varit kvar hos min gamla i stan! När jag va klar där så gick jag på ica och köpte en dricka och sedan kom pappa och hämtade mig och skjussade mig till stallet. Jag ryckte prinsens man idag, så nu är hela klar, och inte bara halva som de senaste 2 veckorna. Sedan så red jag, dumt gjort! Det blåste så prinsen blev spänd och jag arg på honom, visst det gick bra endå men det är inge kul när jag blir arg på honom. Bullen som har sin hage brevid ridplan var mer sjögrön än vanligt när man rider, han bet i sitt täcke och försökte slita av sig det, stegrade sig och rullade. Jävla tokhäst, beter sig som en unghäst fast han är 9 år. När jag kom in i stallet igen så knäppte jag kort på prinsen och insåg hur smal han har blivit, han bygger inga muskler när jag tränar, han blir bara smalare. Jag vettefan hur jag ska träna honom. Måste prata med anki, för han har väldigt lätt att bli för smal. Mamma kom och hämtade mig och vi åkte hem och käkade och jag blev äntligen på bättre humör. Fick massage av mamma förut, skönt va det men jag har fortfarande skitont i nacken och huvve. Såg på du är vad du äter förut, jävlar vilken blåst kvinna! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv och försöka somna så jag inte har ont i huvve imorrn när jag ska ner på stan och söka jobb. See yaa!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards