Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Godkänt

Av Denise Julietta - 24 februari 2009 17:25

Hejsan! Har en paus i pluggandet just nu, vilket jag inte borde ha igentligen, men man måste ju få ladda upp lite innan man åker till stallet. Vill inte vara helt slut i huvudet när man ska rida tillsammans med ange och saga, prinsen är ju lite småkär i den lilla märren, och alla vet ju hur pojkar är när dom inte får vad dom vill ha?


Igår så va det ju som sagt friluftsdag, gick väldigt bra till en början. Jag och doris vann stort i första heatet, även våra andra två lag vann sina första heat. Men våra superpulkor gick sönder och det va lite för mycket nerv i vissa samhälls**r*** så det gick åt helvete senare. Det blev grillkorv istället och sedan hemgång. Slog igång SATC filmen och somnade när jag kom hem. När tobbe kom hem från jobbet gick vi ner till honom. Jag lagade mat och diskade och han städade innan hans mamma kom och hälsade på. Hon hade med sig fika så vi fick lite efterrätt. Tobbe åkte med dom till innebandyn så jag blev ensam i lägenheten, så jag passade på att plocka undan lite saker, diska och sopa hela lägenheten innan jag slog igång en film. När han kom hem mös vi ner oss i soffan och kikade på skräckis innan vi gick och la oss.


Idag har jag fått massor gjort på skolan, eller svenskan gick sådär. Och shiet! Jag har inte gjort klart aurell, fan också!! Det ska vara inne innan 12 inatt och jag har ingen tid :S aja, jag är endå körd. Samhälle däremot gick kung, jag och kicki har varit driftiga och planerat hela våran lektion med minimalt arbete, kung! Ullis har varit med mig hem så vi har kommit en bit påväg med projektet, redovisning imorrn känns jobbigt. Men vi gjorde vårt bästa och jag hoppas på ett godkänt. Nu sitter jag och väntar på ange, jag fick åka med henne till stallet idag, känns skönt att slippa cp-bussen. Tror fan inte det blir någon ridning idag, måste få prinsen att komma ihåg allt vi har tränat på akademiskt. Det man byggt upp under ett halvår känns som bortblåst just nu, bara att börja om från ruta 1 kanske? Så fort snön är borta ska jag satsa på att ta ut annika för några lektioner, är så sugen! Men nu ska jag ta och göra någon nytta istället för att sitta här och fundera. Take care! Denise

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards