Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Denise Julietta - 8 februari 2009 19:15

Hejsan! Vilken dag vi hade igår, hur underbart som helst :) Jag blev väckt vid 8 och då klev jag upp och packade osv innan carro kom och plockade upp mig och mamma och vi rullade ut mot nolby för att "kidnappa" mormor. Vi hade champagnefrukost och åt jordgubbar och croisanter, bästa frukosten man kan få? Efter det så packade vi in oss i bilar och åkte till södra berget där vi gick på spa, hur mysigt som helst. Vi bastade och badade och drack champagne. Vid 2 så åkte vi ner till stan där vi åt lunch på innergården, jag åt en helt underbar ceasarsallad. När vi hade ätit upp så blev det en sväng förbi hemma hos oss och en sväng förbi hemma hos syster innan vi åkte till Anette för en mellanlandning. Mormor fick håret färgat, slingat och stylat, naglarna fixade och en sminkning. Jag och carro låg i soffan som två säckar potatis och va dötrötta båda två. När mormor va färdig, och såg 20 år yngre ut, så rörde vi oss bort mot min morbror där det bjöds på middag, väldigt gott som vanligt. Tobbe kom dit efter ett tag, efter lite missuppfattning kring hans skjuss, men jag vart väldigt glad att han kom. Det blev tårta och paketöppning innan jag, tobbe, fanny, per och carro hem till p&c. Frida kom också dit och vi sjöng lite singstar, kollade på musikvideor och snackade en massa, det är så mysigt att vara hos syster. På natten någon gång så fick vi skjuss hem till mig där det blev lite fika och film innan jag slog igen ögonen och sov som en stock.


Idag så har vi mest bara tagit det lugnt, kollat på tv osv, jag har varit så himla trött. Tobbe och Fanny åkte hem vid 4, så efter det har jag bara käkat middag och slappat. Mer har jag inte att säga om dagen, nu ska jag gå och ladda upp mig inför veckan, är inge pepp på en skolvecka nu :( men nästa helg är någonting att längta till i alla fall. :) Puss! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards