Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Denise Julietta - 5 februari 2009 22:44

Hej! Nu sitter jag i mitt nystädade rum med tända ljus, mysigt :) Jag är så trött att jag har blivit pigg, det blev inte ens mer trötthet av att städa. Jag upptäckte att jag hade otrevliga husdjur under sängen, hur hamnade dom där? Nu bor dom i alla fall i damsugaren! Va och hälsade på hos tobbes mamma förut, trevligt det :) Vi åt middag och spelade wii med hans lillasyster, jag kom sist på bowlingen :(


Känner mig illa till mods just nu, jag vet inte vad det beror på. Värsta konstiga känslan. Känns som det är någonting kroppen vill men hjärnan har inte fattat vad. Poppar skivan jag fick av James nu och längtar tillbaka till Turkiet, så det kanske är längtan? Jag saknar turkiet så fruktansvärt, men när jag va där ville jag hem, haha! Tänk att få ligga på stranden nu och njuta av en iskall dricka, solmogna frukter och grönsaker och jättevarmt hav. Jag vill, jag vill! Men jag kanske bara är trött, borde nog gå och tvätta av mig sminket och gå och sova, god natt! Denise

Av Denise Julietta - 5 februari 2009 15:25

Hejsan! Nu har jag nyss kommit hem från stallet, har bara hunnit slänga i mig lite fika. Känner att jag måste sitta och bli lite varm innan jag kan slänga mig i duschen, det tar emot så fruktansvärt att ta av sig kläderna när jag fryser. Bussjäveln va så seg upp idag, så jag har stressat som en tok! Prinsens box va det grisigaste jag någonsin sett idag så det tog en evighet att få ut allt, men när det väl va ute och nytt spån inlagt så kändes det verkligen värt det, det luktar så gott av nytt spån. Det blev bara lite longering idag, jag kan fortfarande inte rida :( Hoppas det har blivit bättre efter helgen. Nu ska jag som sagt hoppa in i duschen och göra mig klar för jag ska med Tobbe hem till hans mamma och hälsa på. Han va så rolig igår, han frågade mig om jag ville följa med och sen sa han att han redan hade sagt till henne att jag skulle göra det, haha! Nu måste jag springa och mata katterna innan jag glömmer det, igår vart dom utan middag tills mamma kom hem runt 10, stackrarna :( Take care! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards