Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Denise Julietta - 4 februari 2009 14:31

Hejsan!! Eftersom jag börjar skolan om en halvtimme så blir det ett snabbt inlägg nu. Vaknade runt 10 tror jag idag, skönt med lite sovmorgon. Käkade frukost och sedan trampade jag på cykeln i en timme, fan va skönt det va! Någonting har verkligen slagit slint när jag tycker det är skönt att träna, haha! Efter det blev det en låååång varm dusch, mys :) Men det där jävla påhittet veet funkar fan inte, less! Börjar som sagt skolan klockan 3, har restaurangen ikväll, suck! Jag hoppas vi får göra något kul, men det är ju att hoppas för mycket med jävla G-B som lärare! Efter skolan tänkte jag faktiskt gå hem, det ni! Så jag har hela min dag klar för mig, tänkte också städa lite när jag kommer hem om jag inte däckar i sängen på en gång. Nu måste jag springa, ciao! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards