Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Denise Julietta - 9 februari 2009 23:33

Hejsan! Fruktansvärt vad trött jag är! Men så pigg som jag har varit under dagen idag var det länge sedan jag var, ingenting har känts riktigt jobbigt. Dagen började dock lite sämre med att jag hade glömt plånboken hemma, tur att jag hade mammas busskort i väskan. Jag mötte upp kicki på navet och gick till altinska. Bara så ni vet så är garvsyra något i vin som gör att man skrattar (eller så har jag dålig humor). Lunchen spenderades med att boka frisör och sminkning till ullis och kicki och luncha på subway, eller, jag som har ca 40 kr på mitt kort skippade det eftersom jag endå inte va hungrig. Svenskan flöt förbi nästan obemärkt och sedan va det dags för diet, vi gjorde asgod wok, dock lite tråkig men vad gör det? Efterrätten gick inte heller av för hackor, melon och blåbär med ingefärssockerlag, mums! Jag gick faktiskt hem efter skolan, det va skönt men tog lite längre tid än vanligt, jävla snö! Hann med en skön dusch innan tobbe kom hit då  lagade jag lite mat åt honom och sen va vi tvugna att göra oss av med lite energi. Tobbe tycker tydligen det är roligt att sparkas, och idag så höll jag fast ena hans ben typ i maghöjd på mig men han trodde inte att jag höll i, så han visa en spark med det andra benet. Jag höll fortfarande i hans ben, vilket slutade med att han flög rakt baklänges ner i golvet, det va lite roligt faktiskt! Min väska fick stryka med i fallet, så nu blir det begravning för den och min svarta väska får åter se dagens ljus. Kanske dags för en ny? Ge mig pengar! Nu ska jag göra lite kvällsfika, god natt! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards