Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Denise Julietta - 12 februari 2009 16:57

hejhej! Ännu en dag är nästan över, fan vad tiden går fort! Idag har varit en ganska bra dag. Jag råkade försova mig imorse, men när jag kom ner till skolan så va det nästan ingen som hade varit där i tid, inte ens läraren, så det gjorde ju inget. Det va bara jag och Lily där i min grupp idag, så vi har haft lite mer än vanligt att göra+att vi fick ganska bra med beställningar. Jag har haft kul i köket idag för första gången sen i 2:an. Den godaste av våra rätter sålde dåligt, men den andra sålde asbra, synd för dom att den som sålde dåligt va bland det godaste jag ätit! Och jag lyckades få med mig receptet hem, lycka. Vi slutade ganska tidigt, och då gick jag upp och snackade lite med dom som hade projekt innan jag gick till jop's och lämnade kickis kläder. Därefter åkte jag hem och har inte gjort någonting. Nu ska jag lägga mig och sova tills tobbe och dom kommer ner till stan igen, då ska jag ner och kika på deras lägenhet och sedan får vi se vad som händer. Denise


Ps. imorgon är det värt att söka upp mig och kicki på stan, haha!!

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards