Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Denise Julietta - 3 februari 2009 22:31

Hejsan! Nu va det ju ett tag sedan jag skrev igen, men jag har faktiskt inte haft tid att sitta här. För en gångs skull. Det är tisdag idag va? Japp, det är det. Kanske ska börja skriva om igår då. Måndagar, som vanligt världens längsta skoldag! Man börjar räkna ner timmarna till klockan 17 redan 9.30 när vi börjar. Drycker i alla fall första lektionen, slö lektion. Jag kommer inte ens ihåg vad som hände, kan inte ha hänt nåt kul. Efter det hade vi lunch så jag och malin gick och köpte en låda på bancock city och delade på. God mat och en massa skitsnack om ett gemensamt irritationsobjekt, mys. Efter det så hade vi svenska där vi såg klart på Kejsaren av Portugallien, snacka om att man fick den där jävla sången på hjärnan! Sista lektionen hade vi som vanligt diet, gjorde skitäcklig mat för livsmedelsöverkänslighet och så skulle vi komma på en 3-rätters till en sån person, inte lätt inte! Efter skolan så skyndade jag mig hem och plockade iordning lite på mitt rum innan tobbe kom. Vi kikade lite på film och käkade massa godis, mys :)


Imorse så ställde tobbe om sin klocka fel och vaknade ännu en gång efter att han hade börjat jobbet, klantskalle. Eftersom jag har så jävla svårt att somna om jämt så låg jag vaken och väntade på att min klocka skulle ringa. På skolan så skulle vi ha nå snack om klamydia men det va ju helt värdelöst, vi har ju haft sesam you know? Vi gick i alla fall en frågeslinga och fick kondomkörkort(!) innan vi drog oss mot åvik där vi käkade lite och satte oss och pluggade. Vi fick skriva provet tidigare så jag skyndade mig att skriva det och hann med 12.45 bussen till stallet. Jag kunde tydligen fortfarande inte sitta på en häst så jag måste ha sett jävligt rolig ut. Jag kan i alla fall gå riktigt igen :D Red inte priinsen så himla länge eftersom jag va tvungen att sitta med benen framför sadeln och då gick det inte att träna så bra. Vid 4 åkte jag hem igen, väl hemma blev det en snabbdusch innan jag åkte ner till stan igen och träffade tobbe och kakan för att spela lite biljard. Idag förlorade jag varenda match vi spelade, dååligt av mig! Jag va ashungrig så vi blev bara där i typ 1½ timme sen åkte jag och tobbe hem till mig och käkade lite pasta med pesto, mums!! Han åkte nyss hem så jag ska väl göra lite kvällsfika så jag kan dejta john blund sen :) Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards