Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Denise Julietta - 23 februari 2009 16:48

Hejsan! Tobbe ringde nyss och väckte mig, sällan han gör det när jag somnar så skönt. Men det kanske var lika bra, jag måste ju hinna med en dusch osv efter dagens händelser. Har ju varit i sidsjön idag, pulkaracet började kung! Jag och doris vann första heatet och våra andra 2 lag vann sina första heat, men våra pulkor gick sönder en efter en :( Det vart ett par korvar i värmestugan och så kikade vi på snöskulpteringen innan det vart dags för hemgång. Är hemma nu, har suttit här och sett på en film, det är så jävla skönt att sova på eftermiddagarna, varför har jag aldrig insett det förut? Åh, jävlar kom på nu att jag inte är klar med svenskan som ska vara inne imorrn, har heller inte sett på båda trafficing filmerna heller, sällan jag? Men nu ska jag hoppa i duschen så det är gjort i alla fall, take care! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards