Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Denise Julietta - 13 februari 2009 18:58

Hejsan! Idag har varit en riktigt, trots att det är fredag den 13:e. Började i alla fall lite crazy när jag flög upp ur sängen i vild panik och började leta recept, hittade dock inget :( Jag la mig i sängen och pussade på tobbe istället så han vaknade, i tid också! Men tro på fan så fick vi springa till bussen i alla fall, den kom tidigt imorse. Hade matlagning första lektionen och fick träna inför provet, det blir pasta pesto för min del, men den som vet någon god efterrätt som innehåller glass och tar måttligt lång tid att göra kan ju kommentera det åt mig, mitt huvud står helt still när jag väl lägger energi på det där. Det va kul att se vad alla tänkte göra och smaka på massa olika mat. Efter det så traskade vi bort till åvik, medans vi snackade en massa skit om jobbiga människor, och där spelade vi en vända chicago, gick dåligt dock. Vart datasalen efter det för att ha samhälle, jag börjde se en film om trafficing, men eftersom jag fick ta hem den så gick vi istället. Det blev lite käk på kina och efter det så delade jag och kicki ut flygblad på stan i kattöron och svansar, fy fan vad pinsamt det va, men ganska kul endå! :P Jag hade även en reflexväst, men den skippade jag efter att jag hade sett i spegeln hur jag såg ut igentligen! Just ja, på kina, där va det en fullgubbe som kom och ville bjuda på öl och jaeger, men njaa han ville man inte prata med! När han skulle gå därifrån kom han i alla fall med ett glas jaeger, haha! Nu måste jag gå och sminka mig, tobbe kommer om 20 minuter. Ikväll ska vi vara nere hos dom och umgås, trevligt :) Trevlig helg! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards