Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Denise Julietta - 27 februari 2009 16:09

Hejsan! Igår vart det en mysbad, sen så blev det tv tills tobbe ringde och frågade om jag skulle med till bergsåker. Eftersom det va fullt i bilen så satte jag mig på bussen och åkte dit, men jag kom endå samtidigt som dom. Grabbarna spelade poker och jag kollade på underworld. Vid halv 1 tror jag vi kom hem, då slog vi igång en film tills vi inte orkade hålla oss vaken längre.


Idag har jag tvättat och städat, men det finns bara en tvättmaskin och korta tvättider så det blev bara 2 maskiner tvättade. Mellan varven blev det lite NFS också. Nu sitter jag hemma och ska packa lite saker inför helgen, så fort tobbe slutar så ska vi åka till Liden och åka skoter. Hoppas det blir samma väder som idag resten av helgen. Ha en skön helg! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards