Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Denise Julietta - 7 februari 2009 00:28

Hejsan! Nu är jag mycket trött, men jag måste skriva lite för att få ro i kroppen, knepigt! Nu sitter jag här i min ensamhet för tobbe åkte nyss, fanny ville inte sova och tobbes mamma som är barnvakt sa åt honom att komma nu. I alla fall så började dagen med påbyggnad, fy satan vad seg jag va! Det vi gjorde kommer ingen som läser här fatta för det va ingenting som man gör hemma. Men vi gjorde också en riktigt god laxsoppa, den kommer att komma med i min kokbok, va så säker! Vi fick sluta vid 11, så då gick jag ner på stan, slank in av en slump på kappahl och hittade en jättefin BH som jag fyndade jättebilligt. Efter det vart det solning på 2 bleka kompisar, snacka om att jag är röd nu!! När jag hade varit där blev det hem och duscha och göra sig klar lite snabbt för att sedan hänga med mamma till ica maxi och handla lite. När jag kom hem så packade jag upp allting och sedan la jag mig på sängen och lyckades somna till ett tag, mys! Tobbe smsade mig  naturligvis strax efter att jag hade somnat så då va det bara att kliva upp och laga mat så jag kunde åka till honom. Vid halv 8 åkte vi ner till stan och köpte biobiljetter och gick en sväng till Lennie innan filmen. Filmen va asbra! Men så är jag ju världens wallander fan också, haha! Vi stötte ihop med kicki en sväng på vägen hemåt, hade inte träffat henne på hela veckan så där blev det lite surr. Vi slog igång en skräckis här hemma men hann inte se så himla mycket av den, lika bra det för jag blir så förbannat mörkrädd! Nu borde det väl bli sängen för imorrn ska jag upp runt 8, kul? Blir en hel dags firande av min kära mormor som fyller 70 år, så frågan är om det blir nån update imorgon. Ni får se! Sov gott i alla fall.. Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards