Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Denise Julietta - 25 februari 2009 16:23

Hejsan! Igår efter att jag hade bloggat så hanns det med lite mera plugg innan ange kom, skönt att få skjuss till stallet :) Det blev dock lite sent, men det gör ju ingenting. Jag vart så sugen på att testa saga så jag frågade om jag fick, och det fick jag. Lite rolig häst det där, så fort man tar i tyglarna så tvärstannar hon och när man släpper dom så är det full gas. Jag fick henne i alla fall att tölta i båda varven. Det va roligt att känna skillnaden under passet, det gör man ju inte på prinsen på samma sätt. Ange skjussade hem mig till tobbe efteråt och han hittade jag sovandes i soffan, men några pussar fick upp honom också. Det blev en dusch och lite käk innan jag myste ner mig med honom i soffan också till lite pistvakt.


Imorse så fick jag slå tobbe för att han skulle vakna när hans alarm väckte mig, endå lyckades han sova över. Jag fick i alla fall somna om så sött och vaknade igen vid 10. jag gjorde mig gofrukost, mammagrynsgröt, och kunde till och med gå ut i kortärmat och röka utan att frysa. Vid 12 tog jag bussen till skolan, och där vart vi kvar med vårat jävla projekt ända till klockan 4. Men nu är skiten nästan helt klart, redovisningen är i alla fall. Nu är jag hemma ett tag och väntar på tobbe, fick sms av han förut där det stog att han skulle laga godmat till mig idag, min fina. Fan också! Kom på nu att jag har lovat att jag ska lämna igen filmerna, så jag ska kila ner och hämta dom nu så vi inte glömmer det ikväll också. ha en bra dag! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards