Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Denise Julietta - 1 februari 2009 14:53

hejsan!! Nu är jag hemma igen. I fredags som sagt så vart det först tacos hos pappa, jag åt så mycket så det kändes som att jag rullade fram, hua! Jag och syrran satt nere hos mig efter maten och surrade på litegranna, min vackra syster. När vi va klara där så fick jag skjuss till Robin, där blev det några gocider och massa surr.


Igår morse så skulle jag åka hem så jag kunde vara klar vid 2, men naturligtvis missade jag bussen men en HALV MINUT! jävla skitsystem att man måste köpa biljetter på navet om man inte har VISA kort! Så det va bara för mig att sitta en halvtimme och vänta på nästa buss. Skyndade mig som fan när jag kom hem och blev klar precis när tuva kom. Vi åkte upp till Kicki där vi fixade oss och drack lite innan vi åkte ner på holm-festen. Vi sänte nog medelåldern med ca. 40 år kändes det som, haha! Vid 1 tror jag åkte vi hem till kicki och sedan åkte vi ner till stan. Jag fick skjuss hem för att sova. Denise


Vännen, du är för alltid älskad <3

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards