Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Denise Julietta - 11 februari 2009 21:05

Hej! Varför går alla lediga dagar så fruktansvärt fort för? Fast iofs så har jag hunnit med så himla mycket idag så det kanske är försvarbart. Jag har hunnit med att plugga (dock inte så mycket som jag borde), göra Tobbe och Robbes inflyttningspresent, bakat, städat och ja ni ser ju. Det blev ett långpannebröd och ca. 40 bullar, så nu har jag gofika så det räcker ett tag. Jag ska nog snart gå och lägga mig, trots att jag har sovit som en gud inatt så är jag så fruktansvärt trött, men det är jag ju alltid nuförtiden.


Pappa, jag förstår ju att du är nyfiken vid det här laget. Så här får du en bild :)

Av Denise Julietta - 11 februari 2009 11:25

Hejsan! Med statusen upptagen på msn och ett namn där det står "Denise' pluggar" så kan man ju undra varför jag skriver här. Men det är ju faktiskt så att jag är sämst på att komma igång och plugga! Jag har lovat mig själv att jag ska vara jätteduktig efter att jag har läst alla bloggar och skrivit i min egen. Det här är avslappning för mig.


 Igår så tänkte ju jag ha en dag helt för mig själv, så jag åkte till Prinsen och tog en tur efter vägen, denna gång i sadel och skarpare bett! Det gick jättebra, han försökte springa hem ett par gånger men annars va han ovanligt lugn. När jag kom hem så skulle jag pyssla på lite och bara vara ensam, men tobbe ringde och frågade om jag ville följa med och fika, och det kunde jag inte säga nej till. Jag hoppade snabbt som tusan in i duschen och va klar på ca. 20 minuter. Jag åkte med han och kakan ner till stan där vi gick till evolet och mötte Robin och Emelie. Det måste vara sundsvalls mysigaste cafe, och jättegott fika va det! Det blev en sväng på Downtown också, jag börjar bli grym på det där nu! Han i kassan försökte i alla fall övertala mig om att jag inte hade tur eftersom jag satte "turbollar" så ofta. Kakan skjussade hem mig och tobbe efter vi hade spelat klart och inatt fick jag sova med min fina :D Han va även och hämtade nycklarna till lägenheten igår, och i helgen blir vi grannar, kan det bli bättre? Nu ska jag i alla fall sätta igång och skriva min uppsats om champagne, önska mig lycka till! Puss! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards