Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Take my hand, take my life

Av Denise Julietta - 18 februari 2009 13:02

Hejsan!! Jag har inte varit hemma sedan jag skrev sist, inte så roligt att sitta hemma faktiskt när man har tobbe bara 200 meter bort. I måndags så spenderade vi halva natten med att titta på film, eller jag sov nog ganska hårt för det mesta.


Igår kom tobbe och kröp ner hos mig igen på en gång efter att han hade klivit upp, han slet sönder en muskel på träningen i måndags så han kunde inte gå. Vi sov någon timme till och sedan ringde min väckarklocka. Jag gjorde mig klar och sedan kom ullis, hennes pojkvän och en till kille och hämtade mig och jag och ullis fick skjuss till nolia. Vi gick runt där en sväng och käkade lunch innan vi gav upp. Jag åkte ner på stan och köpte ipren och sedan hem till tobbe igen, han låg fortfarande och sov så jag kröp ner hos honom och somnade jag också. Vid 3 klev vi upp och förflyttade oss till soffan istället. Vi käkade en massa godis, kikade på film osv. Robbe och emelie gick och hyrde film och jag och tobbe lagade mat och diskade. Det blev don't mess with zohan och all the boys love mandy lane vi såg, men jag somnade efter zohan och såg bara slutet på mandy lane. Någon som kan förklara för mig hur jag kan sova så fruktansvärt mycket som jag gör? Jag är fortfarande trött och sov hela dan igår.


Imorse så vaknade jag av att emelie kom in och ropade "är det någon som vill ha frukost?" haha! jag tror hon kände sig lite ensam. men det är mysigt att vakna och slippa göra frukost :) nu är jag hemma, och jag ska sova hemma inatt, tro det eller ej! men skola först, ska möta kicki på stan om en timme så jag tror jag ska ta och slänga mig i duschen nu, eller när mamma är klar därinne kanske. jag vågar inte gå i närheten av henne nu för hon är lite tjurig, haha! Take care Denise

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards