Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 30 april 2008

Av Denise Julietta - 30 april 2008 14:16

Hejsan! Kanske ska dra en snabb update innan jag gå och tvättar ur hårfärgen.


Igår efter att jag hade bloggat så satt jag vid datorn och lodade några timmar och sedan fick jag besök ett tag. Vi lite på snuten i hollywood 3 och satt och snackade. Efter typ en timme drog han och jag fortsatte se på filmen. Och sedan på ett avsnitt av O.C att somna till.


Idag vaknade jag runt 10-halv 11 och klev upp och käkade frukost. Sedan åkte jag och kerstin till birsta city där jag handlade en tunkika tills ikväll, blekning, hudkräm och lite annar tjaffs. Sedan åkte vi hem och jag slängde i blekningen som jag sitter med nu. Ska skölja ur den snart och jag hoppas på middag inom 2 timmar så jag kan åka till matfors sedan. Ska till Magnus och Myran och föra lite och fixa mig. Sedan får vi se vart det bär av, förmodligen dit det är bestämt. Men mycket kan ju hända än. Förmodligen kommer det bli en skitbra kväll för jag ska vara med skitbra folk! Och Myran, du är en av dom ;)


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 30 april 2008 01:25

I just can't get enough.

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards