Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 14 april 2008

Av Denise Julietta - 14 april 2008 23:30

Hallojsan! Trevlig dag för min del idag. Började med att jag sov tills jag vaknade, orkade inte gå på projekt, hade iofs hunnit det men endå. Åkte ner på stan och kickan klev på bussen vid vintergatan, träffade malin på pressbyrån och gick med dom på stan ett tag. Eftersom ingen av oss orkade kolla i affärer så gick vi upp på skolan och satt där i typ en timme innan vi började. Hade engelska och gjorde massa uppgifter, i boken som jag och kickí lånade stog alla svar så vi brilljerade. När vi slutade gick jag ner och bytte om till kockkläder och gick upp i bageriet, gjorde ingentin vettigt, letade reda på bilder vi skulle ha på tårtorna nästa vecka och lekte lite med choklad. När vi slutade så åkte jag hem och käkade och sedan städade jag lite innan go-tessi kom hit. Vi satt och kikade lite på kort och snacka om en massa saker och hade trevligt, jag älskar verkligen att vara med den tjejen, hon är så go och lätt att umgås med! Senare såg vi på Råttatoille, som förövrigt är en av dom bästa filmerna jag vet! När den va slut så visade tessi mig lite hur man gör om bilder i PS, snacka om att hon vart snygg på bilden ;) Jag följde med henne till hennes dörr för typ en halvtimme sen och nu ska jag gå och krypa ner och se på tv tror jag, börjar halv 9 imorrn :(


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards