Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 4 april 2008

4/4

Av Denise Julietta - 4 april 2008 21:09

Hellu! Här sitter jag och håller på att somna igen, fast jag sov typ en timme innan middagen, som jag aldrig brukar göra! Men jag sov typ 6 timmar i natt, så det kanske inte är så konstigt.


Imorse så tog jag skolbussen till bergsåker, och kovlandsbussen åkte precis när vi hade klivit av våran, så det blev till att åka stadsbuss. Vi är jag och Jonatan, han åkte också med skolbussen imorse. Kom typ en timme tidigt till skolan, så jag satt och löste sudoku tills vi började, GB va sjuk så vi hade Martin i näringslära. Satt mest och härjade på i klassrummet eftersom martin gick mellan vårat och det andra där han hade en annan klass. Gick ner på hemköp och köpte fika på rasten för vi skulle se klart på Hercules på svenskan. När vi slutade så åkte jag hem till mamma ett tag och väntade på att pappa skulle besikta bilen. När han kom så åkte vi till skopunkten och jag köpte 3 par nya skor, vart ett par svarta sneakers, ett par vita sneakers och ett par bruna pumps typ. Sedan skjussade pappa hem mig och kerstin kom hem så vi fikade och pratade på. Sedan gick jag ner och slog igång en film och somnade, vaknade av att kerstin kom ner och sa att det va mat. Käkade räkmackor, mums! Sedan så satte jag mig här och har suttit här ett par timmar. Myran ringde nyss och sa åt mig att komma till matfors, jag är skeptisk men nu har jag sagt att dom ska komma och hämta mig så jag har nyss sminkat mig och nu ska jag fixa håret och byta om innan min skjuss kommer. Updaterar imorrn hur det gick för mig i matfors, som alla som känner mig vet att jag normalt inte skulle dricka en droppe alkohol i :P


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards