Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 9 april 2008

9/4

Av Denise Julietta - 9 april 2008 21:44

You have a big piece of my heart but I can't take it back

But still I don't want to let you come closer.

You've hurt me to many times before, and it always end up the same.


Min dag, ja vad ska man säga. Kom till skolan halv 9 och började grejja inför middagen på skolan. Klockan 9 började vi så då dukade vi och gjorde klart allt, va klara typ en kvart tidigare än vanligt så vi fick lite rast. Klockan 11 öppnade vi och det började ströma in gäster, hade fullsatt men allting flöt på jättebra och vi va nästan klara när vi skulle ha lunch. Som vanligt så var mina gäster sist därifrån och jag fick ta mat sist, men det gjorde inte så mycket eftersom det jag ville ha fanns kvar. Efter lunchen så plockade vi ur matsalen och flyttade om borden och dukade om, det tog lite mer än 2 timmar att få allting helt klart, jag tycker vi var duktiga som gjorde klart allting när nästan alla gick ner på stan eller åkte hem ett tag. När vi va nästan helt klara åkte jag hem en sväng och hämtade min kockrock och sedan ner på skolan igen. Vi fixade klart det sista och klockan 6 började det komma familjemedlemmar. Vi hade nämligen middag för klassens familjer idag. Vi hade det jättetrevligt med god mat och bra stämning, men ingen i min familj vann något pris på tipstävlingen, sicka medelmåttor. Vid halv 9 var vi klara med allt jobb och fick gå hem, och nu är jag så trött att jag håller på att somna, men kom just på att jag måste skriva en läxa innan jag går och lägger mig. Jag kommer vara TRÖTT imorgon! Så jag avslutar här och skriver läxa istället.


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards