Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 28 april 2008

Av Denise Julietta - 28 april 2008 22:13

Jag hatar min dator! Hade nästan skrivit klart ett inlägg om min dag när den hängde sig! Så nu skiter jag i det. Ska fan kasta ut fanskapet genom dörren och köra över den.


Måste bara säga att jag och sandra gjorde världens godaste dessert idag på bageri. Helt underbart! Den som är snäll får kanske smaka imorgon. :)


Nu säger jag god natt till det här och går och lägger mig i ett hörn tror jag. Är så sjukt less, tur att det bara är nationella och ev. storkök imorgon och sedan ledigt i typ 5 dagar, det behövs!


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 28 april 2008 12:43

Hejsan! Sitter på skolan nu och väntar på lektion, hur ska jag orka?! Det är ett under att jag tog mig upp ur sängen ens imorse. Var så sjukt trött! Satt vid datorn halva natten och såg sedan på snuten i hollywood 2.


Nu börjar tydligen min lektion, Carl-Magnus kom i alla fall in och skrek nu. Skriver väl några rader ikväll om jag överlever en dag i skolan till klockan 6. :/


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards